TERMENI ȘI CONDIȚII
Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online www.simcert.md sunt aplicabile comenzilor pentru achiziționarea produselor/serviciilor oferite de compania SIM CERT SRL prin intermediul site-ului.
ACTIVITĂȚI DE AUDITARE ȘI CERTIFICARE A SISTEMELOR DE MANAGEMENT
Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condiții-lor prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.
1. DISPOZIȚII GENERALE
Acest site este deținut de SIM CERT SRL. La înregistrarea comenzii in magazinul online, Cumpărătorul accepta Termeni si Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor care sunt bazați pe legislația RM (in continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.
Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termeni si Condiții propuse de către SIM CERT SRL, în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa monitorizeze modificările.
2. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin utilizarea site-ului www.simcert.md , sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.
Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care le comanzi, promoții, google analytics, cookies și notificări\newsletter.
Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității date-lor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețea wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Cumpărătorului, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.
3. ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII
Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va confirma plata.
Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.
Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
-
- Numărul cardului (16 cifre)
- Data expirării (luna și anul)
- Codul CVC sau CVV (3 cifre)
- Numele și prenumele de pe cardul de plată
În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.
4. ACORDAREA CERTIFICĂRII / RECERTIFICĂRII
După înregistrarea cererii de certificare, acceptarea ofertei și semnarea contractului, cumpărătorului i se oferă informația privind data preconizată de realizarea a auditului de certificare sau auditul de supraveghere.
Acordarea certificării/ recertificării pentru sistemul de management este un proces desfășurat de către SIM CERT în baza procedurilor proprii.
Acordarea certificării/ recertificării pentru sistemul de management este decisă în urma finalizării cu succes a activităților de evaluare.
Acordarea certificării/ recertificării se concretizează prin acordarea unui certificat de conformitate pentru fiecare document de referință mentionat în contractul de certificare.
5. SUSPENDAREA RETRAGEREA SI RESTRANGEREA CERTIFICARII
5.1. SUSPENDAREA CERTIFICARII
Pe durata suspendarii, certificarea sistemului de management este temporar invalida.
Situatii ce pot conduce la suspendarea certificarii:
- sistemul de management certificat are esecuri repetate si serioase in ceea ce priveste indeplinirea cerintelor certificarii, inclusiv a cerintelor referitoare la eficacitatea sistemului de management;
- clientul certificat nu permite efectuarea auditurilor de supraveghere in conformitate cu programarea stabilita.
- clientul certificat solicita suspendarea in mod voluntar;
- clientul certificat utilizeaza in mod incorect certificatul/ certificatele de conformitate sau marca de certificare si nu întreprinde în timp util masurile corespunzatoare pentru a remedia aceste aspecte;
- clientul certificat refuza sa aplice modificarile operate de SIMCert în regulile sale de certificare in termenele stabilite.
- clientul certificat nu finalizeaza platile pentru activitatile contractuale in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la emiterea facturilor.
- SIMCert informeaza clientul cu privire la suspendarea certificarii inclusiv cu privire la durata acestei suspendari, care nu poate depasi 6 luni.
- SIMCert va ridica suspendarea certificarii daca problemele care au avut ca rezultat suspendarea au fost rezolvate intr-o perioada ce nu depaseste durata suspendarii. Esecul de a rezolva problemele ce au condus la suspendare in termenul suspendarii conduce la retragerea sau restrangerea certificarii dupa caz.
5.2. RETRAGEREA CERTIFICARII
Certificarea sistemului de management poate fi retrasa in urmatoarele situatii:
- clientul certificat aflat in perioada de suspendare a certificarii nu intreprinde actiuni pentru eliminarea aspectelor ce au condus la suspendare;
- clientul certificat isi suspenda activitatea, se dizolva, isi declara falimentul sau se afla intr-o alta situatie ce nu ii permite operarea;
- clientul certificat solicita retragerea certificarii.
Dupa retragerea certificarii, clientul nu mai are dreptul:
- de a utiliza materialul publicitar, care contine referire la certificare;
- de a utiliza certificatul/ certificatele de conformitate detinute si marca de certificare.
Clientul are obligatia de a transmite catre SIMCert certificatul de conformitate/ certificatele de conformitate retrase, in original.
- Retragerea certificarii nu anuleaza obligatiile financiare restante ale clientului fata de SIMCert, daca acestea exista.
5.3. RESTRANGEREA CERTIFICARII
- Certificarea sistemului de management poate fi restransa prin excluderea partilor care nu indeplinesc cerintele atunci cand clientul certificat a esuat repetat si serios in a indeplini cerintele certificarii pentru acele
parti ale domeniului certificat.
-Certificarea sistemului de management poate fi restransa la solicitarea clientului certificat.
6. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
În conformitate cu prevederile Legii Nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, furnizorul de servicii prelucrează date cu caracter personal. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credință și se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace mixte (automate și manuale), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.
Furnizorul colectează și prelucrează doar datele personale furnizate de consumatori la efectuarea comenzii: nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală.
Datele personale sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului, pentru a permite accesul la informații special, pentru livrarea comenzilor sau pentru a contacta consumatorul în vederea executării livrării. Prin prezenta informare, utilizatorii și consumatorii iau cunoștință despre faptul că li se vor prelucra și utiliza datele cu caracter personal (nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală). Furnizorul de servicii prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor și consumatorilor care sunt furnizate prin navigarea, folosirea și înregistrarea pe site-ul www.simcert.md
Orice informație furnizată de către utilizatorii și consumatorii site-ului www.simcert.md, va fi considerată și va reprezenta consimțământul expres ca datele personale să fie folosite de Furnizor.
Furnizorul nu va dezvălui unei terțe părți niciuna dintre datele deținute, fără acordul persoanelor vizate și nu va comercializa, schimba, divulga aceste date cu alte persoane, cu excepțiile prevăzute de legislația în vigoare (la solicitarea instituțiilor publice ale statului, organele de drept, instanțelor de judecată, de asemenea autorizate să prelucreze date cu caracter personal).
Datele cu caracter personal pot fi prelucrate și utilizate de către Furnizor și în scopuri statistice și de promovare ulterioară.
Furnizorul de servicii îndeplinește cerințele de securitate a datelor cu caracter personal și asigură protecția datelor consumatorilor și le protejează pentru a nu fi pierdute, distruse, distorsionate/falsificate sau divulgate terțelor persoane.
Angajații furnizorului de servicii sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor personale ale consumatorilor. Prelucrarea datelor cu caracter personal va fi realizată de persoana împuternicită a Furnizorului.
Furnizorul utilizează metode și tehnologii de securitate conform prevederilor legale în vigoare.
Furnizorul nu colectează informații referitoare la tranzacții, cum ar fi nr. la card, data expirării, țara de origine.
Pentru mai multe detalii și informații orice persoană interesată se poate adresa printr-un email la office@simcert.md
sau prin telefon la numărul +373 79448144
7. DATELE DE CONTACT
Denumirea juridica a companiei: SIM CERT SRL
IDNO: 1016600033091
Adresa juridica: MD-2008, Chișinău, strada Albișoara 86/3 of.308
Adresa fizica: MD 2005 Chisinau, str. Banulescu Bodoni, 61, of. 104,bl. V
Telefon de contact: +373 69315767
Email de contact: office@simcert.md